1. Начало
  2. Новини
  3. Производство и преработка
  4. Винен фест в МЕТРО България

Винен фест в МЕТРО България

Веригата даде старт на обновените си винени отдели и нов асортимент

От 24 до 26 ноември клиентите могат да се включат в „слепи“ дегустации в магазините на МЕТРО, както и да се запознаят с винената листа на компанията, която включва над 1000 предложения от България, Стария и Новия свят. Стартът беше даден на специално събитие днес в магазина на булевард „Цариградско шосе“ в София. Посетителите на празника имаха възможност да дегустират избрани вина, както и да научат за интересни предложения от новия асортимент на МЕТРО.

Диана Бонева, директор „Снабдяване“ във веригата заяви, че инвестицията достига близо 500 000 лв., а търговската площ за продажба на вина е увеличена с 30% и ново оборудване. МЕТРО представя най-широкия асортимент от вина под един покрив на българския пазар. Представени са 66 български винарни и над 200 чуждестранни от Европа, Азия, Южна и Северна Америка. Австралия и Океания. Сомелиерът на веригата Георги Върбанов сподели, че идеята на обновяването на винения отдел е да научи потребителите, че освен сортовете Каберне, Мерло, Совиньон блан и Шардоне има и други, не по-малко добри.

Новите винени отдели създават комфортна атмосфера, съчетаваща удобството с удоволствието от пазаруването в приятна среда. Новото оборудване позволява по-добро излагане на вината и по-лесното им откриване от страна на клиентите. Асортиментът от Стария и Новия винен свят и България запазва и надгражда своето разнообразие, като едновременно с това екипът на МЕТРО отваря врати за нови интересни и свежи сезонни предложения от по-неизвестни региони, отличаващи се с добри качества и конкурентни цени.

 

Автор: Мирела Спасова

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.