Българското вино - по-конкурентно на чуждестранния пазар

Виненият туризъм е изключително важен за лозарите у нас

Въвеждането на бранд "България" ще направи българските вина по-висококачествени и по-конкурентоспособни на чуждестранния пазар. Такава е амбицията на Българската асоциация на износителите на вино.

Маркетирането на българското вино има редица ползи. То ще подкрепи както развитието на местния бизнес, така и представянето на родните вина на чуждестрания пазар. 

Виненият туризъм има представителна цел и е изключително важен за лозарите у нас. Българските сортове вина имат характерен вкус.

При въвеждане на български бранд, напитката няма да поскъпне на родния пазар, но цените на българските вина на чуждестранния ще се повишат. Избите в страната са в частния сектор и са напълно модернизирани, това което трябва да се направи е да се възвърне имиджа на българските вина, споделя Галина Нифору-председател на Българската асоциация на износителите на вино.

Автор: Елена Дочева  

Коментари (0)
Няма коментари.

Добави коментар