1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. Eксклузивни клиенти на ИНТЕРАГРИ България посетиха завода за комбайни на NEW HOLLAND в Зеделгем, Белгия

Eксклузивни клиенти на ИНТЕРАГРИ България посетиха завода за комбайни на NEW HOLLAND в Зеделгем, Белгия

Късметлиите видяха процеса от производството на най-малкия детайл до финалното сглобяване на машините

Броени дни след представянето на юбилейния модел трактор Fiat Centenario Limited edition на щанда на New Holland на тазгодишното издание на международното техническо изложението EIMA в Болоня, Италия, група от ексклузивни клиенти на Интерагри България направиха официално посещение в завода за комбайни на New Holland в гр. Зеделгем, Белгия. Визитата беше организирана от официалния вносител за България на световната топ марка за земеделска техника, по покана на CNH Industrial. Като водещ бранд от портфолиото на глобалния концерн CNH, с повече от 100-годишна история, New Holland демонстрира утвърден интерес в посока  развитие на технологичния напредък и иновациите. Една от стратегическите цели на New Holland е да отговаря максимално адекватно на специфичните нужди на своите клиенти, затова в работата си се стреми да стои близо до тях, като се опитва да преведе разпознатите нужди в работещи решения. За целта използва полеви тестове и симулации на продукти и производствени технологии.

В завода за комбайни в гр. Зеделгем се помещава световният Център за усъвършенстване на продукти за жътва на New Holland. Разположен на площ от 360 357 m², с над 2700 служители, заводът притежава над 100-годишен опит в инженерните разработки, като е притежател на най-много патенти. По време на визитата си, делегацията на Интерагри България посети Центъра за клиенти, в който на закрита изложбена площ са демонстрирани всички съвременни модели комбайни на New Holland, както и първият самоходен комбайн в Европа, създаден през 1952 г. от Леон Клейс. Делегацията направи и 3-часова обиколка в завода, проследявайки производствения процес на поточната линия, от производството на най-малкия детайл до финалното сглобяване на машините – във вида си, в който пристигат при клиентите. Делегацията беше посрещната лично от Lionel GLEYROUX, ръководещ бизнеса на New Holland за европейския пазар. Самият той, лично проведе и 2-часова среща-презентация с българската делегация, по време на която разказа за историята на CNH и завода за комбайни на New Holland в Зеделгем, представи продуктовото портфолио, както и отговори на всички възникнали въпроси.

Като World Class Manufacturing plant (WCM), работата в завода е  базирана на най-добрите японски производствени практики, целящи нулево дефектирало качество и нулев процент на грешки. С всичко това New Holland се стреми  да отговори максимално на клиентските нужди, като създава уникално конкурентно предимство, с което се отличава на пазара.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.