Очаква се през следващите три години покупките на агнешко да се увеличат поне с 5 %
Кампания за € 7,7 млн. за насърчаване на хората да купуват агнешко месо стартира в шест държави от ЕС. Инициативата е на English Beef and Lamb Executive (EBLEX), Irish Food Board (Bord Bia) и Interbev във Франция, съобщи agra-net. В рамките на три години, кампанията ще насърчава маркетингови дейности в Ирландия, Англия и Франция, а също и в Белгия, Германия и Дания, които са били идентифицирани като страни със значителен потенциал.
Програмата има за цел да спре спадът от около 20% в производството и потреблението на агнешко месо в Европейския съюз. Целта е да се подчертае значението на европейското производство на агнешко и чрез увеличаване на информираността потребителите за качествата на месото. Очаква се от пролетта на 2015 г. и през следващите три години покупките на агнешко да се увеличат поне с 5 на сто.
Новата кампания ще бъде насочена към купувачи от 25 до 45-годишна възраст и ще обхване онлайн комуникациите. Ще се работи с блогъри по хранителните теми и журналисти, в посока мърчандайзинг, ще се стимулират месарите, ще се прави печатна реклама.