1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. Консумацията на агнешко месо се насърчава от Брюксел

Консумацията на агнешко месо се насърчава от Брюксел

Очаква се през следващите три години покупките на агнешко да се увеличат поне с 5 %

Кампания за € 7,7 млн. за насърчаване на хората да купуват агнешко месо стартира в шест държави от ЕС. Инициативата е на English Beef and Lamb Executive (EBLEX), Irish Food Board (Bord Bia) и Interbev във Франция, съобщи agra-net. В рамките на три години, кампанията ще насърчава маркетингови дейности в Ирландия, Англия и Франция, а също и в Белгия, Германия и Дания, които са били идентифицирани като страни със значителен потенциал.

Програмата има за цел да спре спадът от около 20% в производството и потреблението на агнешко месо в Европейския съюз. Целта е да се подчертае значението на европейското производство на агнешко и чрез увеличаване на информираността потребителите за качествата на месото. Очаква се от пролетта на 2015 г. и през следващите три години покупките на агнешко да се увеличат поне с 5 на сто.

Новата кампания ще бъде насочена към купувачи от 25 до 45-годишна възраст и ще обхване онлайн комуникациите. Ще се работи с блогъри по хранителните теми и журналисти, в посока мърчандайзинг, ще се стимулират месарите, ще се прави печатна реклама.

 

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.