Информационна кампания на БАБХ поощрява отговорното поведение на собствениците на домашни любимци
Поощряване на отговорното поведение на собствениците на домашни любимци и намаляване популацията на бездомните кучета. Това е целта на информационната кампания, която Агенцията по безопасност на храните продължава по региони.
Кампанията, провеждана съвместно от Българската агенция за безопасност на храните и Световната организация на здравеопазване на животните, върви паралелно в 11 държави от Балканския полуостров. Тя е насочена към зоомагазините, ветеринарните клиники, към образователните институции, но и към широката общественост. Основна причина за увеличаването броя на уличните кучета у нас е изоставянето им от стопаните.
На територията на Ямболска област приюти за бездомни кучета са изградени в четири от петте общини в региона. За съжаление обаче интересът към осиновяване на четириногите не е особено голям.
Автор: Валентин Вълчев
Подробности в новините на телевизия Агро ТВ.