BASF представи основни етапи в развитието на новата си стратегия за земеделието

Компанията има ново подразделение под името „Функционална грижа за реколтата”

  • Експертно одобрение на AgBalance – метод за измерване устойчивостта в земеделието
  • Ново бизнес подразделение за намиране на решения за управление на негативните фактори върху природните ресурси и насажденията, както и за опазване на околната среда
  • Амбициозна цел за продажба на препарати за растителна защита до 2020 г.
  • Постижения в растителните биотехнологии с акцент върху реколтата и хранителните вещества

На 8 ноември BASF публикува отчет за постигнатия напредък в интегрирания си подход, за устойчивост на земеделието, насочен към фермерите, който бе обявен за първи път през септември 2009 г. Важните събития са получаването на експертно одобрение на нов метод за сравнителна оценка на устойчивостта на земеделието, създаването на ново бизнес подразделение ангажирано с намиране на решения за управление на негативните фактори върху природните ресурси и насажденията и въвеждането на интегрирани решения за удовлетворяване нуждите на производителите. Освен това компанията представи актуализирани данни за ускорения напредък в развитието на своята растителна биотехнологична система.

 „Нашият нов стратегически подход е насочен към сложните предизвикателства пред земеделците и предлага цялостни решения за по-висока продуктивност и печалба, от една страна, и за по-ниско въздействие върху околната среда и обществото, от друга – заявява д-р Щефан Марциновски, член на Съвета на директорите на BASF SE. – Тези решения са базирани на нашите системи за растителна защита и биотехнологии”.

Компанията също така си поставя цел - бизнеса с препарати за растителна защита да достигне продажби от 6 милиарда евро до 2020 г. Важна основа в бизнеса на дивизията ще останат развитите пазари в Европа, Северна Америка и Япония. Но компанията очаква по-богата реколта дори от развиващите се пазари. Латинска Америка играе важна роля в тази стратегия за растеж. Очаква се значим напредък и на други развиващи се пазари, особено в Азия. Освен това компанията нарече Индия същински стратегически пазар, заради бизнес успехите й напоследък и бъдещия потенциал за производство. Продажбите в Азия се очаква да нарастнат, от 400 милиона евро през 2010 г. до 1 милиард евро до 2020 г благодарение на индийската консултативна програма „Самрудхи”, която служи като образец за други азиатски страни.

Целия материал четете в рубрика Актуално на портала...

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина, за да получавате всеки петък най-важната седмична информация.

За още новини – харесайте страницата ни във FACEBOOK.