Деймиън Грунди, Ръководител маркетинг в Nuseed: Новите продукти в асортимента ни са позиционирани около типа „Конфекшън“ XXL

Дистрибуторите са нашите ключови партньори на полето

Деймиън Грунди е ръководител маркетинг в Nuseed. Работи по стратегическия маркетинг, наблюдава тенденциите, продуктовото позициониране, пласмента на хибридите. Българският пазар продължава да бъде важен за Nuseed в процеса на развитие на компанията в Западна и Централна Европа. 
 
Деймиън Грунди:
„България е нашата най-голяма клиентска база, обслужваща както „конфекшън“ пазара, така и маслодайния пазар. Стратегическите ни приоритети в България за „конфекшън“ сегмента са задвижвани посредством Оникс. Това е ключов продукт, който се наложи на пазара на черни „конфекшън“ видове, което насърчава не само целия пазар, но и пазара на „конфекшън“ с едри семки. Новите продукти в асортимента ни са позиционирани около типа „конфекшън“ XXL, очакваме да ги лансираме на пазара през 2020 г. Много е вълнуващо да предложим продукти с едри семки от тип „конфекшън.“
 

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина, за да получавате всеки петък най-важната седмична информация.

За още новини – харесайте страницата ни във FACEBOOK.