1. Начало
  2. Новини
  3. Растителна защита
  4. Финализирано е обединяването на Ариста Лайфсайънс, групата Агрифар и Агрифар Кропсолушънс в Европа

Финализирано е обединяването на Ариста Лайфсайънс, групата Агрифар и Агрифар Кропсолушънс в Европа

Българският офис на компанията ще се ръководи от Петко Иванов

Обединяването на Ариста Лайфсайънс, групата Агрифар и Агрифар Кропсолушънс (по-рано Кемтура Агросолушънс) в Европа е на финалната права. Обединената фирма ще оперира под името Ариста Лайфсайънс. Новата организация ще се възползва от консолидираната листа от продукти, географското ни присъствие, амбициите за растеж и, разбира се, обединените сили на нашите служители и техните местни поделения.

Петко Иванов ще ръководи българското поделение на фирмата, с подкрепата на г-н Хилдо Брилеман, ръководител за региона Централна и Източна Европа.

„Вече можем да предложим на всички наши клиенти обогатено портфолио от допълващи се традиционни продукти за растителна защита и обеззаразяване, биологични продукти, биостимуланти, иновативни подхранващи продукти и адюванти.

Освен това вярваме, че засиленото ни глобално разпространение и разширено присъствие в Европа ще ни даде възможности за растеж, от които ще спечелят всички клиенти. То ще ни позволи, също така, да сме по-гъвкави при задоволяване на местните потребности и да се фокусираме върху поддръжката на клиентите и обратната връзка от тях“, коментира Хосе Нобре, президент и изпълнителен директор за Европа. 

Новият ръководен екип, който ще бъде начело на европейското бизнес поделение, ще влючва: Пол Томсън като ръководител изследвания и разработки, Джозеф Михрина – директор маркетинг, Ги дьо Флобервил – директор дистрибуция и отношения с подизпълнители, Хилдо Брилеман - ръководител за Централна и Източна Европа, Жил Церути – директор операции и доставки, Вим ван де Виле – финансов директор, Гийом де Гайлар – главен юрист за агроподелението и Мишел Бири –човешки ресурси. 

Новият интеграционен екип на Arysta LifeScience работи за изграждането на единна структура за контакт с клиентите до края на тази година, за да е готова за работа от новия сезон за маркетинг и продажби от 2016 г.

„Глобалното ни покритие и силното ни присъствие в Европа, с обем на продажбите над 450 млн. долара, 14 дъщерни дружества и две поделения за формулиране и опаковане на продукти от световна класа, ще ни гарантират необходимата гъвкавост да задоволяваме потребностите на местните клиенти и да им предоставим възможности за растеж, от които да спечелим всички”, отбеляза още Хосе Нобре.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.