Публичните ангажименти са в подкрепа на действията на европейските власти
Организацията Пивоварите на Европа, която обединява над 3500 производители на бира, обяви на събитие в Европейския парламент (ЕП) за стратегията си с публични ангажименти в подкрепа на действията на европейските власти за намаляване злоупотребата с алкохол.
Пивоварите се ангажират да предприемат съгласувани и измерими действия в три ключови направления. Те ще се стремят да информират потребителите, да осигурят отговорно рекламиране на бира в социалните медии, както и да предприемат кампании за намаляване злоупотребата с алкохол, в съответствие с очакванията на гражданите и официалните институции на ЕС. Тези нови публични ангажименти на пивоварите са в продължение на инициативите им към платформата Форум за алкохол и здраве, под егидата на Европейската комисия.
Приносът на Пивоварите на Европа към Форума за алкохол и здраве, ще бъде оценяван ежегодно, в съответствие с най-добрите практики. За да подчертаят напредъка на стратегията Пивоварите на Европа внесоха във Форума единия от ангажиментите си за регулиране рекламите за бира в социалните медии. Посочените в документа доброволни задължения, които ще станат публично достояние чрез сайта на Европейската комисия, ще спомогнат да се гарантира отговорното рекламиране на бира в социалната мрежа Facebook и новите медии.
Деспина Спаноу, председател на Форума за алкохол и здраве и съветник на Джон Дали, комисар по въпросите на здравето и защита на потребителите, се изказа положително за новите инициативи на пивоварите и тяхната ангажираност към Стратегията на ЕС за намаляване вредите от алкохола. Тя призова за динамичен подход на всички заинтересовани страни, за да се постигне висока обществена информираност и да се предпазят децата и подрастващите от употребата на алкохолни напитки. По нейни думи от 212 изпълнени до момента ангажимента към Форума, над една трета са реализирани от Пивоварите на Европа.
Целия материал четете в рубрика Актуално на портала...