Спорът може да има последици, които ще се усетят по целия свят
За специалистите по маркетинг формата на бутилките на Кока-Кола (Coca-Cola) е идеален пример, показващ колко е важен външният вид на очевидно банален предмет за успеха на марката. Сега Кока-Кола съди конкурента си Пепси (Pepsi) заради извивките на новите му бутилки, съобщи германският в. "Ханделсблат", цитиран от БТА.
Шишетата с "тънка талия" приличат на класическите бутилки на Кока-Кола, твърди производителят на безалкохолни напитки в исковата молба, подадена пред съда в Мелбърн, Австралия. Спорът може да има последици, които ще се усетят по целия свят.
Вчера австралийският в. "Сънди телеграф" съобщи за правния спор. Първото изслушване по делото е било на 15 септември в Мелбърн, но и двете компании са запазили мълчание.
Все още не се знае защо Кока-Кола е завела делото в Австралия, а не в САЩ, допълва "Ханделсблат".