Програмата се финансира със средства от европейския фонд, националния бюджет и от браншовите организации
От януари следващата година започва тригодишната програма за представяне на български млечни продукти в Бразилия и Русия, съобщи за Investor.bg изпълнителният директор на Националната асоциация на млекопроизводителите Диляна Славова.
Това е втората промоционална програма на асоциацията, одобрена от Европейската комисия, след като от пролетта на миналата година тя получи зелена светлина за рекламиране на български сирена и кашкавали в Германия и Испания.
И двете програми са тригодишни и се финансират със средства от европейския фонд, националния бюджет и от браншовите организации. Те включват многобройни участие на производителите в изложения, самостоятелни промоции на продукти, реклама в печатни и електронни медии и др.
Европейската комисия насърчава приоритетно експортноориентираните фирми, които търсят пазари извън общността. Затова и програмата за Бразилия и Русия е от изключително значение за българските млекопреработватели, поясни Славова.
Целия материал четете в рубрика Актуално на портала...