1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. Среща на дилърите на Кубота в Плевен

Среща на дилърите на Кубота в Плевен

Високи резултати при продажбата на трактори и прикачен инвентар, отчитат от компанията

Дилърите на Кубота България от цялата страна се събраха в Плевен, за да отчетат резултатите от миналата година и да набележат новите цели за 2024-та.

Управителят на Кубота България Красимир Димитров представи анализ на пазара на агротехника у нас, както и потребителските нагласи при инвестирането в машини.

„Щастливи сме от резултатите за миналата година и не може да не го отбележим“, допълни Семо Семков, мениджър Бизнес развитие в Kubota Bulgaria.

В справката на КТИ брандът Кубота показва 11 % пазарен дял, което нарежда фирмата на второ място по продажби през 2023-та. Целта на Кубота България е да запази и да подобри този резултат. Разбира се, това ще се случи с активното участие на дилърската мрежа в страната. Това са фирми със сериозен опит и добри позиции сред земеделците.

кубота

Заслужено признание и първото място по продажби през 2023 г. печели Ивана Агро ЕООД - Стара Загора.

На срещата беше акцентирано на основните машини на Кубота, които представляват най-голям интерес за земеделците. При тракторите новост в портфолиото е серията М5002N, която е с увеличена мощност - до 115 к.с.

„Това е така, за да отговорим на нуждите на лозарите и овощарите. Повишихме комфорта в кабината, другото ново е окачването на предния мост. Също така, имаме пълно портфолио със специализирани пръскачки за лозарство и овощарство, които пестят разходи, като пръскането може да се контролира чрез таблет, а много от функционалностите са автоматизирани. Преди броени дни на изложение в Испания показахме напълно автоматизирана пръскачка за лозя, като един оператор може да контролира 4 машини едновременно, което значително подобрява ефективността“, подчерта Камил Карковски, продуктов мениджър в Kubota International.

Почетно място в портфолиото на Кубота несъмнено заемат малките бижута на японския бранд, а именно компактните трактори, подходящи за всички стопанства и дейности.

„Забелязваме, че хоби фермерите започват да се обръщат към малките трактори с надежда, че те ще им помогнат да обслужват стопанствата си, предвид липсата на работна ръка. Кубота предлага мини трактори от професионалните серии В и L, окомплектовани с прикачен инвентар. Най-търсени са тези от 38 до 52 к.с., приложими във всички стопанства - животновъдни, лозаро-овощарски, а в последно време и за обслужване на паркове и градини, футболни стадиони, голф игрища, общински терени. Това е така, защото те комбинират разнообразен тип инвентар, в същото време са изключително маневрени. Това ги прави приложими на много места“, обясни Николай Жеков, продуктов мениджър в Kubota Bulgaria.

Якоб Стиковски, маркетинг мениджър в Kubota International, посочи, че при техниката за поддръжка на зелени площи пазарният дял на Кубота в Европа е над 23 процента. Продуктите са познати с високото си качество и надеждността си. Той посочи, че сега марката лансира новите модели на тракторите Кубота Ескорт, които ще бъдат пуснати в продажба в мощностиня диапазон от 22 до 26 к.с.

Несъмнено 2023-та беше най-добрата година в историята за компанията за Европа, с около 30 процента пазарен дял при професионалните косачки и повече от 25 процента при компактните трактори до 60 к.с.

2023-та беше най-успешна и за Кубота в България - брандът се изкачи на второ място на пазара. „Благодарим за това, като причината за постижението е силният ни партньор и добрите продукти. В продължение на 16 години ние растем заедно. Стъпка по стъпка през следващите години ще акцентираме на автономни технологии и продукти за прецизно земеделие“, със задоволство изтъкна Радим Кубек, регионален мениджър продажби в Kubota International.

В края на миналата година Кубота България подписа договор с престижната американска компания AG Leader, специализирана за прецизно земеделие.

„На българския пазар сме познати от няколко години, но през последната година намерихме отличен партньор в лицето на Кубота България. Направихме много добър старт и съм убеден, че сме взели правилното решение“, акцентира Мартин Отас, регионален мениджър в AG Leader. Той представи пред българските дилъри на Кубота най-новия продукт - система за прецизно пръскане и контрол на дюзите на пръскачките. AG Leader, също така, е надградила решението си за управление и водене на машините, като завиването в края на блока вече е автоматично. „Всяка година актуализираме нашите софтуерни продукти за управление на данни, защото искаме да помогнем на фермерите да вземат най-добрите решения за стопанствата си.“

AG Leader е основана през 1992 г. Основателят на компанията я управлява заедно със синовете си, като първият продукт, лансиран през 90-те години, е решение за мониторинг на добивите, а днес вече предлага пълни решения за земеделие за всяка операция на полето – стартирайки с продукти за водене и управление на трактори, стигайки до решения за променлива норма на торене.

Тази година Кубота България отбелязва 16 години на българския пазар, а корпорацията Кубота - 50 години от стъпването си на пазара в Европа.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.