1. Начало
  2. Новини
  3. Храни, Напитки, Здраве
  4. ЕК даде началото на нова кампания за реклама на консумацията на плодове и зеленчуци

ЕК даде началото на нова кампания за реклама на консумацията на плодове и зеленчуци

Снимка:

Комисията е подготвила и аудиовизуален пакет

ЕК даде началото на нова кампания за реклама на консумацията на плодове и зеленчуци, предаде ДПА. "Вече знаем със сигурност, че краставиците, доматите, чушките, тиквичките и пр. нямат нищо общо с кризата, предизвикана от Ешерихия коли", изтъква текстът на рекламата, напомняйки на читателите, че здравословната храна трябва да включва поне 400 г плодове и зеленчуци дневно.

Комисията е подготвила и аудиовизуален пакет, който предоставя на телевизиите в ЕС, включващ уверенията на производители и официални лица, че продуктите са безвредни.

Най-малко 50 души починаха тази година в резултат на епидемията на опасния щам на Е.коли в Германия. В крайна сметка бе установено, че египетски кълнове са предизвикали заразата, но преди това бяха набедени испански краставици и други зеленчуци.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.