В списъка на продуктите, обект на рекламната кампания влизат кашкавал, вино, маслини, ябълки и моркови.
Евросъюзът взе решение да отпусне 8,2 млн. евро за презентация на своя селскостопанска продукция на пазарите в САЩ, Русия, Украйна, Канада, Австралия, Япония, Китай, Индия и Бразилия.
Общата стойност на рекламната кампания ще възлезе на 16,4 млн. евро. Половината от тази сума ще бъде покрита от бюджета на Общността. Целта на мащабното мероприятие е по-пълното запознаване на потребителите в гореспоменатите страни с качеството на експортираните от ЕС стоки, тяхната хранителна стойност, съответствието на екологичните норми и безопасността.
В списъка на продуктите, обект на рекламната кампания влизат кашкавал, вино, маслини, ябълки и моркови.