Българските вина имат нужда от по-агресивна реклама, за да се наложат на външните пазари, заяви министърът на земеделието и горите Нихат Кабил. Според него е необходимо спешно да се разработи успешна стратегия, която да обвърже интереса на света с родните гроздови елексири. Много чуждестранни винопроизводители използват измислени митове и легенди, за да рекламират своите напитки. В същото време България и останалите балкански страни произвеждаме вино повече от 2500 години. Нашата история и традициите ни във винарството наистина звучат като легенди, но са самата истина. Затова трябва да използваме тази история за реклама на българските вина, каза министър Кабил. Той гарантира, че през тази година държавата отделя за реклама 600 хил. лв. България ще участва с общ щанд на винарското изложение в Дюселдорф през следващата седмица, съобщи секретарят на НЛВК Лили Стоилова. Страната ни ще се представи там и с общ каталог на произвежданите висококачествени вина. Такова колективно участие на българските изби се предвижда да има и през месец май в Лондон./standartnews.com