1. Начало
  2. Предстоящо
  3. Изложби
  4. ANUGA 2013

ANUGA 2013

От 5 до 9 октомври 2013 г. в Кьолн, Германия, над 6000 изложители от около 100 страни ще представят своите продукти, услуги, творчески решения и концепции. Това прави международния панаир Anuga, който се провежда за 32-ри път, платформа за обмен на идеи, визии и решения за цялата хранителна индустрия.

Концепцията на  търговския панаир Anuga е уникална, с  броя на търсенето и предлагането в 10 специализирани търговски изложения под един покрив.

Едва ли има  друго  изложение, което да предлага толкова много иновации и нови тенденции в сектора за храни и напитки. Въпреки това, кои са тези, които са най-важни? Кой ще устои на изпитанието на времето? И кой ще изчезне без следа?

Anuga има всички правилни отговори и определя най-важните тенденции - в девет области, които разкриват насоките за в бъдеще.

Деветте тенденции на Anuga 2013

  • Гурме продукти и регионални специалитети
  • Халал храна
  • Биологични продукти
  • Вегетариански продукти
  • Здравословна и функционална храна
  • Кашер продукти
  • Хапки /Finger food/
  • Малки търговски марки
  • Съставки
  • Продукти на базата на търговията на панаира

Десет силни бранша на хранителната промишленост участват със самостоятелни изложения. Това са ясно разграничените и дефинирани подразделения на Anuga – Fine Food, Chilled Food, Meat, Frozen Food, Dairy, Bread & Bakery and Hot Beverages, Drinks, CateringTec, RetailTec, Organic.

Освен в секторите на десетте специализирани панаира изложителите могат да бъдат търсени по ключови понятия в базата данни. Това са фирми, които предлагат биопродукти, гурме и регионални специалитети, здравословни и функционални храни, търговски марки, кашерни продукти (чисти според еврейската религия), халал продукти (чисти според мюсюлманската религия), продукти за бързо хранене и вегетариански храни.

Наред с традиционно силно присъствие на държави от Европа много интензивно нараства участието от Северна и Южна Америка и Близкия изток.

Освен с отлични възможности да се правят нови договори, Anuga предлага цялата инфраструктура и комплексни услуги на Koelnmesse, една от най-четирите най-големи панаирни компании. Тук ще намерите всичко, което да направи престоя ви по време на Anuga колкото е възможно по-комфортен.

От Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) съобщиха, че организират национално участие на български фирми на Mеждународното изложение зa хранително-вкусова промишленост Anuga. На националните щандове с обща изложбена площ над 300 кв.м. своята продукция ще представят български производители от различни направления на хранително-вкусовата индустрия – месни и рибни продукти, шоколадови и захарни изделия, консерви, мляко и млечни продукти, безалкохолни напитки.

Предвижда се изложбените щандове с българските участници да се разположат в палати Anuga Fine Food и Anuga Organic.

Агенцията поема разходите на участниците за:

-Наемане на изложбена площ
-Проектиране и изграждане на изложбен щанд
-Наемане на оборудване и обзавеждане
-Регистрация на изложителите
-Включване на изложителите в официалния каталог
-Рекламиране на участието.

Прогнозният размер на предоставяната финансова помощ е 15 хил. лева на предприятие участник.

Заявките за участие се приемат до 12 май 2013 г. включително.

Подробна информация за условията за участие на Mеждународното изложение зa хранително-вкусова промишленост Anuga е публикувана на интернет страницата на ИАНМСП www.sme.government.bg .

Националното участие на български компании в Mеждународно изложение за храни и напитки Anuga, Кьолн, Германия, се организира по проект № BG161PO003 - 4.2.01-0001 – "Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия", по който ИАНМСП е институционален бенефициент. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 – 2013 г.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.