1. Начало
  2. Новини
  3. Институции
  4. Харта на клиента и стандарти за административно обслужване прие Колегиумът на МЗГ

Харта на клиента и стандарти за административно обслужване прие Колегиумът на МЗГ

 

Харта на клиента и стандарти за административно обслужване прие на свое заседание Колегиумът на Министерството на земеделието и горите (МЗГ). Документът е разработен и предложен в изпълнение Плана за действие за 2004 г. към Стратегията за ускоряване на преговорите за присъединяване на България към ЕС, като основни негови цели са да се подобри достъпът до административните услуги и качество на обслужването, да се създаде оптимална антикорупционна среда, ефективност и прозрачност на обслужването в МЗГ.

Хартата съдържа изготвен стандарт за всяка административна услуга, която може да бъде извършена в рамките на министерството и указания с административните единици, към които гражданите биха могли да се обърнат за разрешаване на проблем или получаване на конкретна информация. Гражданин, който иска да му бъде изготвена скица на имот например, трябва да се обърне към общинската си служба по земеделие и гори, като подаде лично или чрез упълномощено лице молба по образец и да заплати такса от 3 лв., е записано в Хартата. В срок от десет работни дни служител от службата трябва да му предостави 1 брой скица на имота, а в случай че това не се изпълни, гражданина има правото да подаде оплакване до съответната Областна дирекция "Земеделие и гори"./focus-news.net

AGRO.BG

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.