Половината от потребителите са привлечени от представянето на инициативи по актуални теми в хранителния бранш
Международните специализирани изложби Месомания, Светът на млякото, Булпек Салон на виното, Interfood & drink и Сихре показаха продуктите и услугите на 370 фирми, от които 93 нови участници.
Тази година сред изложителите имаше фирми от Индия, Италия, Австрия, Унгария, Холандия, Гърция и Турция, Аржентина, Южна Африка, Франция, Италия, Испания, Южна Корея, Полша и др. Дългогодишният опит при провеждането на тези форуми е атестат за високия професионализъм и гарантира успешни контакти на изложбите. Тази година имаше два големи юбилея - 20 години от старта на изложбите Месомания и Булпек. Два изключително силни форума, които заедно с останалите, поставят България на картата като страна с качествена и надеждна продукция, с възможности за успешни партньорства и добра инвестиция.
С традиционни и нови храни и напитки от България и още 13 държави директните изложители привлякоха интереса на посетителите. Сред експонатите бяха и най-новите машини, технологии, опаковки и други производствени ресурси, които подобряват качеството и повишават конкурентността на стоките на пазара. Изложенията приключиха с рекордно високо внимание от страна на посетителите.
Интересът на 50% потребителите на Agro.bg към изложенията е бил провокиран на първо място от представянето на инициативи по актуални теми в хранителния бранш. Дегустациите и наградите, предвидени за посетителите са определящи за 33% от гласувалите, а съпътстващата дискусионна програма е била важна за 17% от тях.
Тези междунарoдни изложения продължават да бъдат среда за успешна комуникация между бизнес, посредници и клиенти.