Кампанията Be Organic представя вдъхновяващи истории на биофермери
Националната кампания Be Organic, изпълнявана от АБ Комюникейшънс ЕООД, с финансовата подкрепа на ЕС, представя добрите практики, свързани с биоземеделието. Сред поредицата от Дни на отворените врати, дойде ред и на семейство Телкеджийски, които приеха гости в биологичната си градина.
„Нас ни увлече това да създаваме все по-добри условия за развитие на културите и ни кара да инвестираме и да се радваме на плодовете на нашия труд. Отглеждаме над 30 култури - кореноплодни и листни, оранжерийни домати, краставици, пипер, зеле, броколи, зелена салата, тиквички, кейл, рукола и др. Голямото разнообразие е породено от желанието на потребителите да ги консумират“, обясни Росица Телкеджийска.