1. Начало
  2. Видеа
  3. Пазари
  4. 20 години МЕТРО в България

20 години МЕТРО в България

Рожденият ден събра над 1500 гости

Негово превъзходителство посланикът на Федерална Република Германия у нас Херберт Салбер и министърът на туризма на Република България Николина Ангелкова се присъединиха към голямото тържество в зала 3 на НДК заедно с над 1000 гости, клиенти, доставчици и бизнес партньори, за да станат част от 20-тия рожден ден на първата у нас компания за модерна търговия - МЕТРО Кеш енд Кери България. Събитието започна с видео материали за историята и успеха на търговската верига.

Радостни сме, че милиони клиенти в това число и в България разчитат на нашите продукти и услуги, заяви при откриването Атила Йенисен – гл. изпълнителен директор на МЕТРО Кеш енд Кери България и Хайко Хутмахер – гл. дир. човешки ресурси на Метро АG.

Автентична свежест и глобално работеща система – това е формулата на успеха, която МЕТРО следва 20 години в България. Какво означава да вкараш продукта в модерната търговия – той да е свеж, да не изминава излишно стотици километри, да стигне там където е най-необходим, да е добре опакован и етикетиран, с проследяемост по цялата верига. МЕТРО държи на свежия и автентичен български продукт и неслучайно розовият домат стана емблема на кампанията "Отгледано с грижа в България". 

С помощта на 100 каба гайди, изпълнения на Теодоси Спасов, Иван Шопов и трио Авигея и с голям концерт на най-популярната българска група „Фондацията“, отбрана храна, поднесена от най-популярните български шеф готвачи от основния партньор на МЕТРО – Българска асоциация на професионалните готвачи, събитието на компанията даде старт на следващите 20 години от българската й история.

Огромна торта, изобразяваща логото на МЕТРО, приготвена от изкусни майстори в кулинарията, беше кулминацията на вечерта.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.