Компанията започна продажба на семена за есенната кампания
Посетителите на щанда на Рапул България по време на Международните дни на полето в Пловдив се радваха на топъл прием в приятната компания на дисководещ и изкусните ритми на саксофон.
Заедно с управителя на Рапул разгледаха изведените опити и за сетен път се убедиха, че немският селекционер е поставил качеството си над всичко.
На полето Рапул показа 6 култури.
Рапицата е приоритетна за компанията култура. И ако сте късметлии, ще успеете тази есен в сеитбооборота си да включите генетиката на Заатен Юнион.
Рапул приема вече заявки за закупуване на торби със семена рапица и пшеница.
Новите предложения в царевица са Юдока и Реплик, Елдекар и Аскелия.
Новите продукти в слънчоглед са Сърпрайз, Драйвър, Субела, Маркеса.