С празнична вечер фирмата откри Пролетна кампания 2016
С ново ръководство, с ново лого и с нови идеи Еуралис Семена даде старт на Пролетна кампания 2016. Това стана на елегантна празнична вечер, в присъствието на дистрибуторите на семенарската компания. За събитието пристигна и новият изпълнителен директор за бизнес единица „Черно море“ - Жан Батист Мас.
За да илюстрира дългия път, който е извървяла фирма Еуралис до наши дни, маркетинг специалистът Милена Николова припомни историята на фирмата, създадена през 30 години на миналия век като кооператив на фермери.
Всяка година Еуралис влага 13% от оборота си в научно-изследователска и развойна дейност, стана ясно от презентацията. Нови пазари и още по-големи пазарни дялове - това са амбициозните цели днес на френската компания, която посреща новия стопански сезон с нов облик и ново лого.
Търговският мениджър на Еуралис Семена България - Севдалина Георгиева представи портфолиото на компанията за 2016 година. Амбициите при царевицата са затвърждаване на позициите с иновативните технологии Tropical Dent, Roots Power и Duo System.