Лимагрейн с ново ръководство и разнообразно портфолио на Агра 2019
С многобройните си успехи досега и заслужени комплименти за разнообразната продуктова листа Лимагрейн беше сред най-атрактивните участници на изложението Агра тази година.
„Нормално е една мултинационална компания, като Лимагрейн, да направи всичко, за да реализира своите амбициозни планове", заяви Божидар Бонев, маркетинг мениджър на Лимагрейн за България. „Всичко това преминава през конкретни предизвикателства. А говорейки за това - да се прави земеделие в България, те не са никак малко. Поради тази причина се налага и ние да адаптираме нашата стратегия и да направим така, че да извлечем максимума от даденостите, които страната ни предлага. В същото време трябва и да отчетем нуждите на пазара и всичко това да постигнем чрез създаване, окомплектоване и развитие на едно изключително конкурентно портфолио при двете основни пролетни култури. И не на последно място - да направим така, че фермерите да се опитат да използват тези продукти по най-правилния начин, за да извлекат от тях максимални ползи от техните качества.