1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. Тракторите от серия 11 на DEUTZ-FAHR - два пъти номер едно

Тракторите от серия 11 на DEUTZ-FAHR - два пъти номер едно

Машините се отличават с рекордно висока мощност - до 440 к.с.

Компанията DEUTZ-FAHR представя нова серия стандартни трактори с непрекъснато променлива трансмисия TTV и рекордно висока мощност до 440 к.с. Най-големите и най-мощни трактори, създавани някога от DEUTZ-FAHR. Тази значима разработка е плод на технологична изследователска дейност, иновативен капацитет и отлично сътрудничество, подхранвано стъпка по стъпка от интернет общността на проекта „440Hp Project“.

Огромната мощност никога не е отвличала вниманието от стила. В тази връзка съвместната работа с дизайнерското студио Giugiaro Design и прилагането на модерни технологии, насочени към операторите при изучаването на правилата на ергономията, създава уникалното и доминиращо зрително въздействие на новата серия трактори на DEUTZ-FAHR.

Серия 11 е проект, чиято цел е да промени концепцията за машините на DEUTZ-FAHR с голяма мощност, като се започне от двигателите. За първи път, в качеството си на партньор, се включва голямата компания производител на дизелови двигатели MTU, която предоставя 12,8-литров двигател 6R 1300 за моделите с мощност 440 к.с. Този тип двигатели разполагат с въртящ момент 1800 Nm при 1900 об/мин и могат да поддържат високо теглително напрежение при ограничен разход на гориво.

Двигателят е разположен в корпус, в който се разполагат и трансмисията и предната ос, като по този начин се гарантира идеална конструкционна модуларност и отлично поглъщане на напрежението при усукване, създавано от устройствата с големи размери. Всички модели ще отговарят на изискванията на стандарта за емисии Tier 4 – Окончателен с висококапацитивни резервоари за горивото и течността за третиране на отработените газове AdBlue.

Благодарение на разработената от компания ZF непрекъснато променлива трансмисия Terramatic TMG 45 ефикасността на трансмисията TTV достига нови висини по отношение на икономичната експлоатация, както в полеви условия, така и при движение по пътни настилки с максимална скорост 50 или 60 км/ч при 1700 об/мин. Новаторската антиблокираща спирачна система обезпечава оптимален захват, безопасност и напредничава спирачна уредба, като се запазва маневреността на трактора в тесни пространства.

Целия материал четете в рубрика Актуално на портала...

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.