Мярката има за цел да защити на местното производство
Канада въведе мито за внос на говеждо месо с цел защита на местното производство, информира специализираният портал agrarheute.com. До момента само канадските производители плащаха по 1 канадски долар (0,73 евро ) на животно за развитие на научните изследвания и пазара. По думите на аграрния министър Гери Ритц тази мярка ще е стабилен източник за финансиране на развитието на говедовъдството в страната както и за популяризиране на консумацията на говеждо месо чрез различни кампании.
От националната организация Canadian Beef, която се занимава с рекламата на продукцията на канадските фермери изчисляват, че въвеждането на митото ще донесе годишни приходи от 800 000 канадски долара ( 587 840 евро).
Според Чък Маклийн, тези средства ще спомогнат за развитие на пазарите и за увеличаване на оборотите на фермерите, отбелязва agrotv.bg. Canadian Beef е създадена през 2002 година и е първата по рода си в Канада, която се е заела със защита на интересите както на производителите, така и на потребителите на говеждо месо.