Амбицията на МЗХ е да се популяризира логото „Подкрепяме българското“ в големите хранителни вериги и регионалните магазини

Целта е да се създаде една добра инициатива, която да осигури устойчиво развитие на сектора

Амбицията на Министерството на земеделието и храните е да се популяризира логото „Подкрепяме българското“ в големите хранителни вериги и регионалните магазини, където на отделни щандове да се предлагат само стоки с български произход и гарантирано качество. Това заяви заместник – министърът на земеделието и храните Свилен Костов  по време на кампанията „Подкрепяме българското в град Кърджали. Той допълни, че по този начин потребителите ще имат възможност да опитат и да закупят родни хранителни продукти.

„В дългосрочен план целта е да се създаде една добра инициатива, която да осигури устойчиво развитие на сектора“, посочи зам.-министърът. Той бе категоричен, че бизнесът не се създава само със субсидии, а и с продажби търговия и потребление. По думите му е важно да се скъси веригата между производител и потребител, защото по този начин производителят ще бъде достатъчно устойчив, за да може да развива и инвестира в своето стопанство.

По време на дискусия, на която присъстваха близо 100 земеделски стопани от областта, зам.-министърът подчерта, че връзката с производителите е важна за Министерството при вземането на отговорни решения.

На изложението присъстваха и народният представител Цвета Караянчева и зам.-областният управител Румен Младенов.  22-ма местни производители предложиха месни и млечни продукти, плодове и зеленчуци, яйца, билки, мед, оцет и др.

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.