В същото време най-малко се оплакват
При днешната си визита в София, комисарят по защита на потребителите в ЕК Меглена Кунева заяви, че е нужно у нас да бъде направено изследване относно информираността на потребителите за съдържанието в хранителните продукти; дали разчитат на българските продукти и дали, когато се оплачат, някой им обръща внимание.
Ако такова изследване се извърши от съответното министерство, то ще знае къде наистина са слабите места и къде силните и как да коригира политиката. Кунева заяви, че в изследването си, което е направила за отношението на потребителите към стоките и услугите в целия ЕС става ясно, че българските потребители са най-недоволни, но за сметка на това имаме най-ниска степен на оплакване. „Това е много силен сигнал към начина, по който се управлява у нас”, допълни още еврокомисарят по защита правата на потребителите.