Предлагаме най-доброто в земеделието
След приключилата седмична анкета на тема: „Кой от продуктите на Агромедия Груп ЕООД е най-рейтингов ?“, най-високо оценен от гласувалите потребители е интернет порталът AGRO.BG - с цели 61%. На второ място по популярност е предаването за селско стопанство АГРОФОРУМ, за което са гласували 22 % от анкетираните. Останалите медийни продукти - месечното списание АгроКомпас, телевизионното магазинно предаване АГРОМАРКЕТ и най-новият член на на медийната компания - телевизията АГРО ТВ си поделят по 6 % от гласовете.
AGRO.BG постави началото на специализираните интернет продукти в областта на селското стопанство у нас и не напразно е най-динамично развиващият се медиен продукт.
Порталът предоставя постоянен и бърз достъп до най-актуалната информация за селското стопанство, преработвателната индустрия, законодателството, институциите, различните браншове. Ежедневно информацията в различните рубрики се подновява и обогатява, отговаряйки на търсенията на всички заинтересовани от най-актуалното, което се случва в областта на селското стопанство.
Предаването АГРОФОРУМ стартира в края на 1999 г., за да отговори на потребностите на земеделските производители от практическа информация и навлизащите нови решения за улесняване на техния труд.
Предаването представя по атрактивен и динамичен начин модерното българско земеделие. Ние показваме всичко най-ново в бранша, даваме нови идеи на агробизнеса, представяме им успешни продукти и практики. Акцентираме на възможностите за инвестиции в стопанствата и на най-гъвкавите решения за модернизиране на агропроизводството.
Списание АгроКомпас е най-голямото и луксозно списание за агробизнес на българския медиен пазар. Всеки месец то предоставя богата и разнообразна информация за различните подсектори на селското стопанство в България.
В края на 2013 г. Агромедия Груп ЕООД закупи специализираната телевизия за агробизнес АГРО ТВ. От 2014 г. АГРО ТВ стартира с нова програмна схема, по-голям екип и разширени възможности за достигане до всяко българско домакинство по кабел и сателит.
Програмната схема на телевизията включва : емисии новини в областта на земеделието и аграрната политика; предавания в следните области: хоби фермерство, кулинария, туризъм, животновъдство, растениевъдство, земеделска политика, иновации от световните компании, личности, хранително-вкусова индустрия, биоземеделие, здравословно хранене, селски райони; специализираното предаване АГРОФОРУМ; ТВ маркета Агромаркет, представящ най-новите тенденции в агротехниката; коментарни рубрики; дискусионни студиа; научно-популярни филми; клипове ; външни продукции.
С придобиването на АГРО ТВ, Агромедия Груп ще предложи още по-разнообразни и разширени възможности на компаниите в областта на агробизнеса за популяризиране на техния бизнес и продукти.