Класическият син етикет украсяваше бананите ни от почти 50 години
Chiquita, световно известната компания - доставчик на банани от февруари 2010 година импровизира с дизайна на своите стикери. През зимата Chiquita представи няколко забавни варианта на овалните етикети, а през юни обяви конкурс за дизайн сред потребителите, а победителите се определят сега. Chiquita е подбрала 50 от най-забавните графични работи и в момента се извършва международно гласуване, което да избере най-добрите от тях.
Варианти на синьо-жълтите стикери се приемаха до средата на юли и след внимателен подбор на финал отидоха само петдесет дизайнерски варианта. Гласуването ще продължи до 12 септември, след това ще бъдат обявени имената на 18-те победители - те ще украсят марката банани, които ще се продават в магазините на САЩ през ноември. Може да дадете своя глас ТУК.
Световният доставчик на пресни плодове преди повече от година откри фен сайт, който служи като платформа за непретенциозни забавления и най-важното има за цел да привлече клиентите към марката. От стартирането му през октомври 2009 г. сайтът има повече от 500 000 посещения, и в рамките на новия конкурс потребители с помощта на онлайн инструмент са създали повече от 25 000 оригинални варианта за стикери. Между другото, сайта дава възможност да сложите на стикера снимката си.