1. Начало
  2. Новини
  3. Любопитно
  4. Chiquita сменя дизайна на етикетите си

Chiquita сменя дизайна на етикетите си

Класическият син етикет украсяваше бананите ни от почти 50 години

Chiquita, световно известната компания - доставчик на банани от февруари 2010 година импровизира с дизайна на своите стикери. През зимата Chiquita представи няколко забавни варианта на овалните етикети, а през юни обяви конкурс за дизайн сред потребителите, а победителите се определят сега. Chiquita е подбрала 50 от най-забавните графични работи и в момента се извършва международно гласуване, което да избере най-добрите от тях.

Варианти на синьо-жълтите стикери се приемаха до средата на юли и след внимателен подбор на финал отидоха само петдесет дизайнерски варианта. Гласуването ще продължи до 12 септември, след това ще бъдат обявени имената на 18-те победители - те ще украсят марката банани, които ще се продават в магазините на САЩ през ноември. Може да дадете своя глас ТУК.

Световният доставчик на пресни плодове преди повече от година откри фен сайт, който служи като платформа за непретенциозни забавления и най-важното има за цел да привлече клиентите към марката. От стартирането му през октомври 2009 г. сайтът има повече от 500 000 посещения, и в рамките на новия конкурс потребители с помощта на онлайн инструмент са създали повече от 25 000 оригинални варианта за стикери. Между другото, сайта дава възможност да сложите на стикера снимката си.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.