Ресторант в град Дамам въведе глоби за клиенти, поръчвали ястия, за да покажат охолство

В Саудитска Арабия все повече зачестявали случаите, когато заможни клиенти поръчват специалитети, без да се докоснат до тях

Ресторант в град Дамам въведе глоби за клиенти, които си поръчват ястия, за да покажат охолство, и след това не ги изяждат, пише в. "Gulf News", цитиран от БТА.

Фахд ал Анези, управител на "Мармар", заведението, въвело рестриктивната мярка, обясни, че тя ще намали количеството изхвърлена храна и ще овъзмезди собствениците за изхарчените пари за продуктите.

Глобите са символични и се формират в зависимост от количествата на остатъците в чиниите. В страната все повече зачестявали случаите, когато заможни клиенти поръчват специалитети, без да се докоснат до тях. По този начин те демонстрират охолство и социален престиж пред останалата клиентела.

 Ал Анези твърди, че въведените глоби в "Мармар" получили широкото одобрение на неговите съграждани.

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.