1. Начало
  2. Новини
  3. Околна среда
  4. WWF пуска социална мрежа за споделяне на еко инициативи

WWF пуска социална мрежа за споделяне на еко инициативи

Сайтът е преведен на 11 езика

Международната природозащитна организация WWF представи нова интернет страница за инициативата си „Часът на земята”. Идеята тази година, обединена от мотото „Когато 60-те минути отминат”, е да насърчи хората да правят ежедневни стъпки към по-устойчив начин на живот и след датата 26 март, на която официално ще се състои инициативата.

През 2010 г. близо един милиард души по целия свят взеха участие в „Часът на Земята”, като изгасването на светлините беше само началото. Тази година кампанията призовава хората да предприемат последващи стъпки – големи или малки, които да доведат до по-устойчиво развитие на планетата.

“Предизвикателствата, пред които сме изправени, са много сериозни, но ние не бива да подценяваме възможността за промяна, когато застанем пред тях обединени от една обща цел. Милиони хора по света ни показаха, че това е възможно. Сега е време да направим нещо и след „Часът на Земята” и да покажем на какво сме способни”, каза Джим Лийп, генерален директор на WWF.

Сайтът дава възможност на хора, компании и организации по цял свят да споделят своите действия и да послужат за пример и вдъхновение.

Сайтът е преведен на 11 езика и е съвместим с повечето социални платформи, като Facebook, Twitter, Mixi, Myspace, Odnoklassniki, Cloob, Orkut, Qzone, RenRen, Vkontakte, Maktoob, Skyrock, Xing, и Zing. До този момент над хиляда души и организации са споделили какво планират да променят към по-добро след „Часът на Земята” в динамичната онлайн платформа.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.