Ръководството планира да въведе единна платформа за електронно разплащане
В опит да бъде по-близо до клиентите си, държавното дружество "Български пощи" планира да премести станциите в молове, магазини от големите вериги и други по-търговски места. Това съобщи пред БНР изпълнителният директор Пламен Павлов.
"Български пощи" кандидатства да получи лиценз за оператор за ваучери за храна с национално покритие, съобщи Павлов. Той се надява от началото на следващата година компанията да започне да работи и на този пазар. През тази година с тази дейност се занимават 13 компании, които са си разпределили държавната квота от 200 млн. лв.
Ръководството планира да въведе единна платформа за електронно разплащане и да се превърне в "място, в което електронното правителство да може да си предлага услугите", каза изпълнителният директор.
Планът за оздравяване на другеството включва увеличаване на международната поща, където освен един спечелен клиент се преговаря и с други два. Компанията възнамерява да се освободи и от неоперативните си активи.
Двата милиона лева, които кабинетът "Орешарски" преведе на пощите наскоро, ще отидат за погасяване на загубата на дружеството през 20011 г., съобщи Павлов. Той се надява принципалът - Министерството на транспорта, да преведе още 5 млн. лв. от общо 22 млн. субсидия, за която дружеството претендира.
Преди да се повишат заплатите, както настояват синдикатите, предстои да бъде променено щатното разписание, което е доста остаряло и допуска в различните региони хората на еднаква длъжност да получават различни възнаграждения. Във всички случаи увеличението няма да е еднакво за всички, каза изпълнителният директор.
Той уточни, че досега синдикатите не са предприели никакви изисквани от закона мерки за обявяването на стачка. По-рано този месец профсъюзни лидери в сектора предупредиха за стачка от 1 октомври.