Дегустират елитни напитки срещу 10 лв.

 

Всеки участник във "Винария" се старае да привлече колкото може повече посетители към своята експозиция. Някои канят известни изпълнители на щанда си, други прожектират клипове или организират презентации. Най-големият наплив обаче е пред тези павилиони, в които целодневно наливат на желаещите от изложените питиета.

За ценителите на най-добрите напитки е предвидена и специална зала за платени дегустации в 10-а палата. Там таксата за вход е 10 лв., но на посетителите се предлагат проби от всички вина, отличaени със "Златен ритон" през миналите винарски изложби.

За тези, които искат да заредят хладилника си с класни питиета, е предвидена специална търговска зона в партера на осма палата. Там родните винпроми ще продават до неделя включително продукцията си на производствени цени.

Изложбата не е само празник, а и сериозен делови форум за изява на българските производители и търговци, както и на реномирани фирми от много страни. На изложбата в Пловдив ще се срещнат и министрите на земеделието на Албания, Македония и Босна и Херцеговина.

Те пристигат по покана на министър Мехмед Дикме. Те ще вземат участие в международната конференция на високо ниво под наслов "Инициатива за развитието на винарството и лозарството в страните от Югоизточна Европа".

В рамките на "Винария" ще се проведе и конкурс за най-добър рекламен клип на вино и високоалкохолни напитки. За първата по рода си надпревара в тази област участие са заявили "Винпром Пещера", "Вини Сливен", "Винпром Плевен" и "СИС индъстрис" - Карнобат. 9-те рекламни клипа ще се състезават за наградата "Рогът на изобилието".

Статуетката, изработена от столичния скулптор Павел Божерянов, ще бъде връчена на победителя на бала "Вино и любов, любов и вино./standartnews.com

AGRO.BG

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.