1. Начало
  2. Новини
  3. Пазари
  4. От днес Комисията за защита на потребителите ще приема оплаквания и по електронен път

От днес Комисията за защита на потребителите ще приема оплаквания и по електронен път

Изискването за електронен подпис се налага след последните промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП)

От днес Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще приема оплаквания по електронен път само чрез специална форма, поместена на уеб сайта на институцията в секцията „Подай жалба”, която е съобразена със Закона за защита на потребителите. КЗП напомня, че писмените жалби и сигнали трябва да съдържат средните елементи:

1. наименованието на органа, до който се подава жалбата, сигналът или предложението;

2. имената, пощенския (електронен) адрес на жалбоподателя;

3. наименованието на фирмата или на търговския обект, срещу когото е жалбата и неговото седалище или адрес на управление;

4. конкретно формулиран проблем и искане на жалбоподателя;

5. документи, които да удостоверят сключването на сделката и условията по нея.

6. електронен подпис на адресанта.

Изискването за електронен подпис се налага след последните промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) в сила от 01.03.2011г., според които върху всички писмени оплаквания на потребителите трябва да бъде положен подпис на подателя. Жалби, сигнали и предложения без подпис няма да бъдат разглеждани.

Писмени жалби на хартиен носител ще продължат да се приемат всеки делничен ден от 9.00 до 17.30 часа в офисите на регионалните подразделения на КЗП, както следва:

София – пл. „Славейков” 4А, ет. 3

Кюстендил – ул. „Демокрация” 44, ет. 9, стая 5

Перник – ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 11, ет. 3

Дупница – пл. „Свобода” 1, ет. 3, ст. 57

Благоевград – ул. „Георги Измирлиев” 1, ет. 5, стаи 507 и 508

Сандански – ул. „Асен Хадживасилев” 9

Бургас – ул. „Калоян” 16

Сливен – бул. „Цар Освободител” 1, Сградата на Община Сливен, стая 68

Ямбол – ул. „Търговска” 57, ет. 6, стая 6

Варна – ул. „Бдин” 14 А, ет. 3

Добрич – бул. „Добруджа” 28, ет. 4, стая 401, ет. 5, стая 27

Шумен – ул. „Съединение” 71, ет. 2, стая 12

Търговище – ул. „30-ти януари” 1, ет. 3

Разград – уч. „Бели Лом” 37А, ет. 10

Силистра – ул. „Христо Смирненски” 2

Монтана – пл. „Жеравица” 1, етаж 8, стая 803

Видин – ул. „Градинска” 1, ет. 1, стаи 4 и 5

Враца – ул. „Мито Цветков” 2, ет. 5, стаи 14 и 15

Русе – пл. „Свобода” 6, ет. 5

Габрово – ул. „Брянска” 30, ет. 4

Велико Търново – пл. „Център - 2”, Корпус 2, ет. 1

Ловеч – ул. „Търговска” 43, ет. 4

Плевен – пл. „Възраждане” 1, ет 3

Пловдив – ул. „Велико Търново” 25

Стара Загора – бул „Цар Симеон Велики” 108, ет. 9

Пазарджик – ул. „Генерал Гурко” 3, ет. 3, стая 3

Хасково – ул. „Патриарх Евтимий” 2, ет. 3

Кърджали – ул. „Деспод Слав” 1, ет. 4, стая 417

Националният телефон на потребителя 0700 111 22 работи денонощно, седем дни в седмицата. В рамките на работния ден потребителите могат да получат консултации за техните права при ползването на стоки и услуги.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.