1. Начало
  2. Новини
  3. Растениевъдство
  4. Kubota инвестира в Clarifruit – лидер в контрола на качеството на плодовете и зеленчуците

Kubota инвестира в Clarifruit – лидер в контрола на качеството на плодовете и зеленчуците

Clarifruit, основана през 2018 г. в Израел, предлага базирано на изкуствен интелект SaaS решение за контрол на качеството на свежи продукти

Kubota Corporation е инвестирала в придобиването на Clarifruit Ltd, доставчик на решения за контрол на качеството от край до край за индустрията за пресни продукти.

 Производители на грозде и боровинки, използващи приложението за контрол на качеството Clarifruit

С тази инвестиция Kubota предприе стъпки за ускоряване на своята иновативна философия, с цел създаване на нови бизнес възможности, продукти и услуги за земеделската индустрия. Kubota Group възнамерява да разшири своите фокусирани върху общността бизнес операции, за да достави интегрирани и съвместни решения, технологичен напредък и уникална клиентска стойност във всички сегменти на своя бизнес.

Clarifruit, основана през 2018 г. в Израел, предлага базирано на изкуствен интелект SaaS решение за контрол на качеството по веригата за доставки – Свежи продукти. Използвайки платформа, която включва собствена технология за компютърно зрение и големи данни, Clarifruit разработи мобилно приложение и уеб базирано табло за управление, които събират и анализират данни в реално време и предоставят анализи и данни в процеса на контрол на качеството на плодовете и зеленчуците на всички участници във веригата за доставки, за да могат да вземат обективни решения.

Стратегическото позициониране на Kubota като лидер в глобалния сектор за производство на земеделско оборудване, заедно с Clarifruit, ще помогне за ускоряване на развитието на интелигентни технологии в производството на култури и контрол на качеството, както и ще помогне за разширяване на операциите, както нагоре, така и надолу по веригата на хранителната стойност. В допълнение, това ще допринесе за реализирането на агроплатформа и установяването на Kubota като компания, отговорна за свързването на всички партньори по веригата. По този начин Kubota допринася за цялата система за производство на храни.

През 2019 г. Kubota създаде „Иновационни центрове“ в Япония и Европа като подразделение за създаване на нови бизнес начинания, продукти и услуги. Това разделение създава екосистема, която позволява иновациите да се развиват чрез партньорства с външни фирми като стартиращи фирми в AgTech, земеделски производители, изследователски институти и университети.

„С нашата инвестиция в Clarifruit, Kubota предприема следващите стъпки в разширяването на цялостната си екосистемна визия в сектора плодове и зеленчуци, този път във веригата на стойността за контрол на качеството надолу по веригата“, обяснява Петер ван дер Влугт, генерален мениджър на Иновационен център Европа. „С процеса и софтуера за контрол на качеството на Clarifruit възнамеряваме да подобрим проблема с 20% или повече несъответствия на качеството, предоговаряне на цените и откази, като по този начин допринасяме за намаляване на отпадъците в световния сектор за производство на храни.“

За Clarifruit

Контролът на качеството може да бъде ключов фактор в глобалната верига за доставка на пресни продукти. Но въпреки важността си, методите, използвани за качествен контрол, все още са предимно ръчни, субективни и неефективни. Clarifruit променя това с автоматични методи за контрол на качеството и платформа за анализ на данни, която осигурява по-точна, последователна, ефективна и печеливша глобална верига за доставки. https://www.clarifruit.com

За Kubota

Kubota е водещ производител на селскостопанско оборудване, строително оборудване, косачки за трева и промишлени двигатели от 1890 г. С глобалния си щаб в Осака, Япония, офиси в повече от 120 страни и повече от 43 000 служители в Северна Америка, Европа и Азия, Kubota достигна оборот от $20 милиарда през 2021 г. Въпреки че машинното оборудване е основната продуктова линия, Kubota също така произвежда широка гама от продукти като градски системи за пречистване на вода, напоителни системи, тръбопроводни системи, покривни и жилищни конструкции.

Нашата мисия

Мотото на нашата марка „За Земята, за живота“ говори за нашия ангажимент за опазване на околната среда, като същевременно подпомага производството на хранителни и водни запаси, които са жизненоважни за задоволяване на нуждите на нашето общество, тъй като населението на света продължава да расте. Тази мисия се изпълнява всеки път, когато трактор Kubota работи на нивата, за да произвежда храна или когато нашата строителна техника изкопава основи, за да се осигури подслон.

За повече информация относно Kubota, моля посетете www.kubota-global.net

или www.kubota-eu.com.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.