Това е поредната успешна стъпка на БАСФ България
Новината беше съобщена на пресконференция в хотел „Хилтън” днес от мениджъра на компанията у нас Ваня Горчева и Стивън Карл – мениджър на БАСФ за България и Румъния. Тази стъпка е част от политиката на БАСФ България, която има за цел да предостави на селскостопанските производители пълни технологични решения за опазване на земеделските култури от вредители, както и да предложи световните иновации в растителната защита. Двете компании инвестират огромни средства в развойна дейност и внедряват иновации в световната растителна защита. „Това е поредна стъпка от успеха на БАСФ България”, каза Ваня Горчева и уточни, че през последните години химическият гигант направи големи инвестиции в модернизиране на логистичната си система в синхрон с европейските изисквания за съхранение и превоз на ПРЗ, преструктурира и разшири екипа си и изгради дългосрочни партньорства с ключови институции, администрации, научни институти и бизнеса.
През тази година БАСФ успешно лансира първата по рода си програма за лоялност в областта на земеделието CLEARFIELD Union, внедри на българския пазар редица иновативни продукти и технологии като CLEARFIELD технологията за слънчоглед, технологията Рекорд – за царевицата, пълна технология за опазване на рапицата и на лозята, в това число и иновативния продукт Кабрио топ. Пред 2010 г. БАСФ ще предложи още една голяма иновация – Аgcelence портфолио от фунгициди от качествено нова генерация, която подобрява физиологията на растенията и устойчивостта им на стрес. В резултат на това качеството и добивите на произведената продукция ще са по-високи, а българския агробизнес – по-печеливш.