1. Начало
  2. Новини
  3. Земеделска техника
  4. „БАТА АГРО” 2011 – с по-мащабна рекламна кампания и с повече изненади за изложители и посетители

„БАТА АГРО” 2011 – с по-мащабна рекламна кампания и с повече изненади за изложители и посетители

Второто издание на специализираното изложение ще се проведе от 10 до 14 май на аерогарата в Стара Загора

Най-мащабното специализирано изложение в аграрния сектор у нас „БАТА АГРО” е на път да се превърне в традиционен форум за ефективно бизнес сътрудничество. След успешното му първо провеждане през миналата година, през 2011 г. то ще бъде още по-впечатляващо, обещават организаторите от Българската асоциация на търговците на агротехника (БАТА).

„Аз съм убеден, че конкуренцията е основен двигател на прогреса. Тя е фактор, който кара компаниите поотделно и заедно да движат бранша напред в името на земеделските производители”, заяви Христофор Бунарджиев, председател на УС на БАТА. Основната цел на инициативата е създаване на европейски условия за продажбата на високопроизводителна селскостопанска техника и нейния сервиз, създаване на условия за лоялна конкуренция между търговците на земеделски машини и техните регионални дистрибутори в страната.

И тази година Международното селскостопанско изложение „БАТА АГРО” ще бъде подчинено на концепцията „На полето и за полето”. Това е работещата формула, която дава възможност на земеделските производители не само да видят, но и сами да изпробват в реални условия възможностите на селскостопанските машини. Разбира се, ще има много изненади и за изложители, и за посетители.

Христофор Бунарджиев изрази становище, че за съжаление българските фермери не могат да бъдат конкурентоспособни заради остарялата материална база, с която разполагат. „Истината е, че над 92% от комбайните и над 95% тракторите у нас са над 10 години. С помощта на мярка 121 и САПАРД бяха подменени едва 5–6 до 8% от машините. По брой и възраст на тракторите България през 2010 г. е на нивото на земеделието от 1969 г.”, посочи председателят на БАТА.

В тази ситуация единствено партньорството между търговците на селскостопански машини може да направи така, че българското земеделие да стане по-добро, по-съвременно и по-печелившо, защото в момента то е от малкото работещи сектори с положително салдо.

 

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.