Кубота отново е сред най-предпочитаните марки трактори на българския пазар

Кубота държи стабилна трета позиция на пазара на трактори и през 2020 г.

Спад с близо 30% в продажбата на трактори показва статистиката на МЗХГ за 2020 г. /801 броя/ в сравнение с 2019-та /1124 броя/.

Отново на първо място е Джон Диър с 22% пазарен дял, на второ място този път е Кейс с 11% и за поредна година Кубота с 10% оформя триото на най-продаваните марки на българския пазар. Всички други марки са със значително по-малък пазарен дял. Спрямо 2019 година се забелязва сериозният спад на марки като Ню Холанд, Зетор и Щайер. От друга страна е нараснал делът на Кейс, който измести Ню Холанд от второто място.

По региони Джон Диър и Кейс се продават най-успешно във Варненска и Плевенска област, а Кубота - в Пазарджишка област и Северозападна България.

Успехът на Кубота се дължи на японското качество на машините, които стават все по-популярни сред фермерите, както и на добрата работа на дилърите на Кубота България. Разбира се, фермерите, които са повярвали и са се доверили на марката Кубота и това, че е правилната машина за тяхното стопанство е най-голямото удовлетворение за екипа на КББГ.

5-годишната пълна гаранция без допълнително заплащане, трите безплатни обслужвания, финансовите условия, които се предоставят на фермерите, са част от предимствата, които предлага Кубота България.

2020 г. беше неблагоприятна и за реализацията на комбайни и товарачи. Какво показва статистиката?

134 броя са регистрираните зърнокомбайни за 2020 г. при 173 броя за предходната година. При телескопичните товарачи броят за 2020 г. е 251 при 296 през 2019 г., а при челните и мини товарачите няма съществена разлика – 173 през 2020 г. при 172 за 2019 г.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.