Български дилъри посетиха заводите на компанията в Турция
В началото на месец февруари група български дилъри посетиха заводите на MASS в гр. Маниса, Турция. Те бяха в компанията на Айдоган Саргън, управител на фирма Агростил ООД, която предлага от години бранда MASS на българския пазар.
„Традиционно всяка година правим по едно посещение в нашите заводи, като целта е нашите дилъри да опознаят по-отблизо нашите продукти и технологии, както и всичките новости, които предстоят в нашата компания. Фирмата Агростил ООД стартира дейността си през 2006 година и нашите машини са познати на българския пазар вече 14 години, доказали са се като качество и като марка. Най-популярни на българския пазар и сред българскте фермери в момена са нашите плугове. Но компанията ни усилено работи и в посока разнообразяване на портфолиото с нови машини. Всяка година работим и по подновяването и реновирането на нашите продукти. Съвсем скоро започнахме да произвеждаме и сеялки, които скоро ще представим на българските си клиенти.
Повече за историята на компанията MASS научихме от собственика на турските заводи Муалит Юнлю.
„Нашата компания е създадена през 1971 г. Първата година извършвахме ремонтни услуги и дейности като подизпълнител. Но целта ни беше да станем производители и да произвеждаме качествени продукти. През 1972 година се насочихме към производството и през 1973-1975 г. името ни вече беше популярно, защото всеки наш продукт беше много качествен и печелехме одобрението на клиентите.“
Следва динамично развитие на компанията и към днешна дата тя има три завода в Турция и една фирма в България.
„В България ние не произвеждаме, от тук изпращаме готови продукти, там се сглобяват и се монтират. Няма значение дали сме направили продукта тук или там. Целта ни е да направим добри инвестиции там и да предоставяме нашите услуги на земеделците, които ще работят там. Плановете ни включват и построяване в кратък срок на по-голяма фабрика в Матрис. За кратко време ще успеем да осъществим това начинание в нужните мащаби и с нужното качество.“ За да е конкурентна на европейския пазар, компанията обръща специално внимание на суровината за своите машини.