1. Начало
  2. Новини
  3. Храни, Напитки, Здраве
  4. БАБХ разкрива временни приемни на морските курорти

БАБХ разкрива временни приемни на морските курорти

Жалби могат да се подават и на горещия телефон на потребителя – 0700 122 99

За целия летен сезон Българската агенция по безопасност на храните разкрива временни приемни на морските курорти, съобщиха от агенцията.

Инспектори от БАБХ съвместно с представители на Комисията за защита на потребителите ще приемат сигнали и жалби от потребителите, свързани с безопасността и качеството на храните в търговски обекти в регионите Бургас, Варна и Добрич.

Приемните са в КК „Албена“, КК „Златни пясъци“, КК „Слънчев бряг“, както и в градовете Поморие и Созопол. Те ще работят от 10:00 до 14:00 часа, като след обяд инспекторите ще проверяват постъпилите сигнали.

Адреси на приемните:
Община Поморие, гр.Поморие , ул. „Княз Борис І” №215. Стационарен телефон 0596 320 044.
Община Несебър, Курортен комплекс ”Слънчев Бряг”- сградата на Главна дирекция ”Слънчев Бряг” АД. Стационарен телефон -055 422 106.
Община Созопол, базар”Меркурий”, стационарен телефон - 055 022 850.
“Златни пясъци” АД – Административна сграда, ет. 2, стая 200. Стационарен телефон 052 600 871 и GSM 0882 469332.
„Албена” - хотел „Добруджа”, офис 4 /пергула/. Стационарен телефон 057 62007 и GSM 0882469247.

Жалби, свързани с безопасността и качеството на храните в търговски обекти, могат да се подават и на горещия телефон на потребителя – 0700 122 99, както и чрез електронната форма на сайта на Агенцията - http://babh.government.bg/bg/signal.html.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.