Две години след стартирането на кампанията са проведени общо 970 събития
Европейският проект Фрутилайф дава положителни резултати две години след неговото стартиране. Той е координиран от Алимос и е достигнал почти 60 милиона читатели и над 9 милиона потребители, регистрирани в търговските мрежи, пише freshplaza.com.
След започването на кампанията са проведени общо 970 събития в различни търговски мрежи и супермаркети във Франция, Германия и Италия, като всяка седмица в отделите за плодове и зеленчуци са били разположени щандове, на които обслужващия персонал е давал полезна информация на всеки един потребител, проявил интерес към инициативата.
Фрутилайф е финансиран от Европейския съюз и Министерствата на храните и земеделието на Италия, Франция и Германия. Неговата цел е да се увеличи консумацията на плодове и зеленчуци и осведомеността на потребителите за ползите от здравословното хранене. Проектът включва и полезни съвети и рецепти как да се приготвят продуктите по здравословен начин.