1. Начало
  2. Новини
  3. Храни, Напитки, Здраве
  4. Стартира социална мрежа, насочена към любителите на добрата кухня

Стартира социална мрежа, насочена към любителите на добрата кухня

Потребителите на foodie.com могат да си създават профили, вписвайки се със съществуващите си данни от Facebook или Twitter

Медийната компания Glam Media стартира социална мрежа, насочена към любителите на добрата кухня. Потребителите на сайта foodie.com могат да си създават профили, вписвайки се със съществуващите си данни от Facebook или Twitter. След това те ще могат да следят готвачи, да споделят рецепти и други подобни занимания, съобщава "Ройтерс".

Този проект е част от експанзията на Glam Media, компания, която до момента притежава няколко сайта, предимно за мода, здраве и женски въпроси. Стартът на foodie.com идва в момент, в който фирмата се подготвят да излязат на борсата. Секторът на свързаните с храна медии е много популярен поради големите възможности за продажба на реклами. Компаниите за храни съставляват най-голям дял от рекламодателите на Glam, макар че доскоро медията не поддържа голямо съдържание в тази област.

За да подсигурят успеха на новата си социална мрежа, Glam са наели повече от сто блогъри и журналисти, специализирани в гастрономията. Те, както и редица известни в САЩ готвачи, ще трябва да създават съдържание за сайта, пише "Дневник".

Според главния изпълнителен директор на Glam Самир Арора на пазара има място за социална мрежа, концентрирана върху храната, която да съществува заедно с Facebook. Повечето хора ще бъдат активни в три-четири социални сайта и foodie.com ще бъде една от тях, смята той.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.