1. Начало
  2. Новини
  3. Храни, Напитки, Здраве
  4. Увеличила се е консумацията на месо в Търговищка област през 2011 г.

Увеличила се е консумацията на месо в Търговищка област през 2011 г.

Намаляла е употребата на хляб, яйца, прясно и кисело мляко

Почти 6 килограма хляб по-малко е консумирал всеки жител на Търговищка област, спрямо данните за 2010 година. Това е изводът от информация, предоставена от Териториалното статистическо бюро в града. Намаляла е и употребата на прясно и кисело мляко, яйца. Най-голямо е намалението на цигарите - средно с 60 къса и половина на човек.

В същото време се е увеличила консумацията на месо - средно с около 3,5 кг на жител, на плодове и зеленчуци - пресни и консервирани, на безалкохолни и алкохолни напитки.

През 2011 г. домакинствата в област Търговище са реализирали 6851 лв. общ доход. Преобладаващата част от дохода са от работна заплата - 41,4% и от пенсии - 37,7%. Средно на едно лице общият доход за област Търговище е 2949 лв. В сравнение с 2010 г. общият доход на едно лице нараства с 407 лв. или 13,8%. През 2011 г. област Търговище е на 27-мо от 28 области по общ доход средно на домакинство. Ниски са приходите на населението на област Търговище от предприемачество, от работна заплата, от собственост.

В сравнение с 2010 г. общите разходи на едно домакинство се увеличават с 356 лв. или 5,97%. Средно на едно лице общите разходи са в размер на 2569 лв. или с 255 лв. повече в сравнение с 2010 г. Област Търговище е с най-ниски общи разходи за живот на едно домакинство в България, съобщи Дарик радио.

Ако се сравнят общите доходи и разходи по области може да се отбележи, че въпреки ниските доходи на домакинствата в област Търговище и в резултат на ниските разходи за живот успяват да реализират едни от най-добрите баланси. Област Търговище е на 8-мо място от 28 области по баланс между доходите и разходите на едно домакинство.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.