Oбществеността не харесва анти-фермерската риторика, и всяващите страх реклами
Неочакван, обратен ефект са имали реклами за вегански продукти във Великобритания. Анкета с 2 хиляди участници на възраст над 18 години показва, че 53 процента от тях не биха станали вегани, след като са гледали въпросните реклами.
Само 7 на сто от запитаните биха обмислили промяна на хранителния си режим, сочат данните от проучването. "Това показва, че нашата общественост подкрепя фермерите в Обединеното кралство", изтъкна Мюриг Реймънд, президентът на Националния фермерски съюз на Острова. "Докато ние приемаме, че 1 процент от населението е избрало вегански начин на живот, допитването показва, че тези крайни възгледи не се споделят от мнозинството, което продължава да е на страната на фермерите", допълни той. Според него обществеността не харесва анти-фермерската риторика, и всяващите страх реклами, които пускат веганските организации.
Въпреки това, Националният фермерски съюз възприема веганските кампании като сигнал за ясни правила и прозрачност при производството на мляко и месо, посочи Реймънд.