1. Начало
  2. Новини
  3. Институции
  4. Европейската комисия отпуска 45,7 млн. евро за реклама на европейски земеделски продукти

Европейската комисия отпуска 45,7 млн. евро за реклама на европейски земеделски продукти

България отново е пропусната

ЕК взе решение да отпусне 45,7 милиона евро за да финансира 31 програми за реклама на европейски земеделски продукти в 16 страни членки. Програмите ще се реализират от една до три години и общият им бюджет е на стойност 92.4 млн. евро, като ЕС осигурява половината. С инициативата комисията си поставя за цел да убеди потребителите в доброто качество и  конкурентноспособността на европейските продукти.

Страните, бенефициенти по програмата са Белгия, Дания, Германия, Естония, Франция, Италия, Люксембург, Холандия, Австрия, Полша, Португалия, Словения, Словакия, Гърция, Швеция и Великобритания.

Във фокуса на рекламата ще бъде поставено производството на органични продукти, млечни и характерни земеделски продукти - вино, месни, плодове и зеленчуци, растения и подправки.

Еврокомисарят по въпросите на земеделието и развитието на селските райони Мариан Фишер Боел отбеляза, че трябва да се удвоят усилията, за да бъдат убедени консуматорите в предимствата на европейските земеделски продукти.

Всяка година до 30 ноември заинтересуваните фермери и предприятия могат да представят своите предложения на съответните държави-членки, които ги изпращат за одобрение на ЕК.

 

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.