МЗХ с реакция след излъчен материал по Агро ТВ

Рекламно-информационните материали, ще послужат за промотиране, представяне, информиране и популяризиране на ПРСР

След публикувана анкета в селскостопанския интернет портал www.agro.bg излъчен и по телевизия АГРО ТВ от Министерство на земеделието и храните изпратиха обратен отговор. 

Допитването е във връзка с обявените обществени поръчки за рекламиране на Програмата за развитие на селските райони. Отправихме молба да отговорите на въпроса: „Кои от изброените дейности биха Ви помогнали да разберете повече за възможностите и условията при кандидатстване за европейско финансиране по прогамата за селските райони?". Малко след излъчването на емисията, от ресорното министерство се свързаха с Агро ТВ и изпратиха до редакцията следното становище:

Настоящата обществена поръчка е съгласно Годишния план на процедурите за възлагане на обществени поръчки в Министерство на земеделието и храните за 2016 г., за нея има предварително обявление - публикувано на Интернет страницата на Министерство на земеделието и храните на 01 март на 2016 г., като в този период същата е изпратена и до Агенцията за обществени поръчки.

Целта на услугата е да се повиши разпознаваемостта, да се популяризира ролята и значението на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) у нас, както и да се увеличат възможностите за финансиране със средства от ЕЗФРСР. Обхватът на дейността включва изработване на дизайн, брандиране, отпечатване и доставка на 39 артикула с обща първоначална бройка от 138 350. Това средно прави по 3547 броя от артикул.

Рекламно-информационните материали, ще послужат за промотиране, представяне, информиране и популяризиране на ПРСР (2014-2020 г.) по време на различни публични събития, които МЗХ ще организира като част от дейностите по публичност на Програмата, като: семинари, кръгли маси, изложения, дискусии, събори, представителни мероприятия за откриване на проекти по Програмата като училища, детски градини и др.

От министерството са допълнили за Агро ТВ, че това е първи етап от цялостната рекламна концепция за популяризиране на Програмата.

Всеки от Вас може да продължи да гласува на анкетата на WWW.AGRO.BG

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.