Рекламно-информационните материали, ще послужат за промотиране, представяне, информиране и популяризиране на ПРСР
След публикувана анкета в селскостопанския интернет портал www.agro.bg излъчен и по телевизия АГРО ТВ от Министерство на земеделието и храните изпратиха обратен отговор.
Допитването е във връзка с обявените обществени поръчки за рекламиране на Програмата за развитие на селските райони. Отправихме молба да отговорите на въпроса: „Кои от изброените дейности биха Ви помогнали да разберете повече за възможностите и условията при кандидатстване за европейско финансиране по прогамата за селските райони?". Малко след излъчването на емисията, от ресорното министерство се свързаха с Агро ТВ и изпратиха до редакцията следното становище:
Настоящата обществена поръчка е съгласно Годишния план на процедурите за възлагане на обществени поръчки в Министерство на земеделието и храните за 2016 г., за нея има предварително обявление - публикувано на Интернет страницата на Министерство на земеделието и храните на 01 март на 2016 г., като в този период същата е изпратена и до Агенцията за обществени поръчки.
Целта на услугата е да се повиши разпознаваемостта, да се популяризира ролята и значението на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) у нас, както и да се увеличат възможностите за финансиране със средства от ЕЗФРСР. Обхватът на дейността включва изработване на дизайн, брандиране, отпечатване и доставка на 39 артикула с обща първоначална бройка от 138 350. Това средно прави по 3547 броя от артикул.
Рекламно-информационните материали, ще послужат за промотиране, представяне, информиране и популяризиране на ПРСР (2014-2020 г.) по време на различни публични събития, които МЗХ ще организира като част от дейностите по публичност на Програмата, като: семинари, кръгли маси, изложения, дискусии, събори, представителни мероприятия за откриване на проекти по Програмата като училища, детски градини и др.
От министерството са допълнили за Агро ТВ, че това е първи етап от цялостната рекламна концепция за популяризиране на Програмата.
Всеки от Вас може да продължи да гласува на анкетата на WWW.AGRO.BG