Към септември 2007 г. над 87% от кредитния портфейл на
на ПроКредит Банк е съставен от кредити за малки и средни предприятия и корпоративни клиенти. Данните са изнесени на уеб страницата на Националната банка.Отговорното банкиране е основен елемент в политиката на ПроКредит Банк. Затова стремеж на банката е да предоставя на своите клиенти - малки и средни предприятия, гъвкави кредитни продукти. Предприятията от такъв мащаб създават най-голям брой работни места и имат жизненоважен принос за икономиката.
Бизнес кредитите на финансовата институция, които до 50 000 лв. са без обезпечение, са целево разработени банкови продукти, съобразени с пазарните нужди на предприемачите.
ПроКредит Банк не развива приоритетно потребителското и жилищно кредитиране. Пак по данни взети от БНБ, към м. септември, процентът на потребителски и жилищни кредити на трезора е едва 8,24 %, като от тях 42% са отпуснати по кредитните линии на ЕБВР и КфВ – «Енергийна ефективност» и «Ремонт и отопление», които банката предлага на преференциални условия.
Това потвърждава стремежа на ПроКредит Банк да предоставя социално и неагресивно банкиране на гражданите. Банката акцентира на спестовноста, като алтернатива на агресивно предлаганите потребителски и ипотечни кредити, предизвикващи задлъжнялост сред населението.
Към края на месец септември 2007 година, ПроКредит Банк България разполага с над 65 клона в цялата страна. Общият текущ кредитен портфейл на банката възлиза на над 778 млн. лева, отпуснати на повече от 54,500 малки предприятия и физически лица. Размерът на депозитите възлиза на над 520 млн. лева, а броят на активните клиентски сметки в ПроКредит Банк към края на месец септември е повече от 187 хил. От тях 50,469 са спестовни и срочни влогове, 50% от които са със салдо под 2,000 лева. Големият брой малки спестовни влогове в банката е отражение на факта, че всички ПроКредит Банки са твърдо ориентирани към ''отговорно банкиране'', което допринася за социалното и икономическо развитие на населението.