Предложение: Швейцария да включи вълците в туристическия маркетинг

Швейцария трябва по-активно да рекламира своите природни дадености и да предлага туристически пакети, включващи наблюдението на диви животни, в това число вълци и мечки. За това настоява бившият директор на държавната компания "Швейцарски туризъм", Юрг Шмит.
 
През миналата година в страната са регистрирани 105 вълка, или 28 повече от 2019-та. Към края на февруари тази година броят на хищниците вече достига 110, разпределени в 11 глутници.
 
Въпреки че вълците все по-често нападат селскостопански животни, срещу което фермерите протестират и настояват за отстрел на отделни вълци, Юрг Шмит смята, че тези хищници трябва да бъдат включени в туристическия маркетинг. В противен случай страната ще проспи важна тенденция в т.нар. еко-туризъм, пише Шмит в статия, поръчана от швейцарското министерство на околната среда. В текста той твърди, че туристическият потенциал на дивите животни е много голям.
 "Проследяването на вълци в гората, под ръководството на експерт, е приключение, което ще привлече платежоспособни чужденци и местни граждани", изтъква авторът. Според него тези туристи отсядат в по-скъпи хотели, използват по-скъпи услуги и като цяло харчат по-големи суми.
Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.