1. Начало
  2. Новини
  3. Околна среда
  4. Националният съвет по туризъм одобри годишната програма за реклама в отрасъла

Националният съвет по туризъм одобри годишната програма за реклама в отрасъла

Маркетинговите цели през 2014 г. са насочени към позициониране на България като устойчива туристическа дестинация

Националният съвет по туризъм (НСТ) е одобрил отчета за изпълнението на Годишната програма за национална туристическа реклама за 2013-а година и е приел програмата за 2014 година. Маркетинговите цели през 2014 г. са насочени към позициониране на България като устойчива туристическа дестинация за средната класа туристи, както и по-висок сегмент туристи, интересуващи се от културно-исторически артефакти. Други важни цели още са: нарастване на посещенията в неактивния сезон; диверсификация на продуктите - комбинирани пътувания и специализиран туризъм; привличане на перспективни пазари; увеличаване дела на вътрешния пазар и др. Средствата за маркетингови и рекламни дейности в туризма през 2014 г., след корекция на отпуснатия бюджет, са общо 10,23 млн. лв.

В кампанията за 2014 г. се предвижда изработването на нова серия рекламни клипове, която следва стратегията за бранд на дестинация България, и на специализирани филми. Телевизионната рекламна кампания ще се проведе по 4 паневропейски канала и по национални канали в: Германия, Русия, Украйна, Румъния, Великобритания, Франция, Полша и Швеция. Външна реклама с билбордове и в транспорта е планирана в: Германия, Централна Европа, Русия, Украйна, Полша, Швеция и др. Български изложители ще могат да участват и в повече международни туристически борси, посочи директорът на дирекция "Маркетинг, реклама и информация в туризма" в МИЕ Анелия Генова.

По думите на Бранимир Ботев зам.-министър на икономиката и енергетиката с ресор туризъм сред най-големите проблеми в сектора е превръщането на артефактите от огромното ни културно-историческо наследство в популярни туристически атракции. България трябва да се промотира на международните форуми в съответствие с потенциала си. На практика тя вече има за първи път промоционална рекламна стратегия, която е одобрена от целия отрасъл.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.