1. Начало
  2. Новини
  3. ОСП - научи повече
  4. До 21 април страните членки могат да подават предложения за промотиране на продукти

До 21 април страните членки могат да подават предложения за промотиране на продукти

Европейската комисия ще съфинансира кампании, отговарящи на Зелената сделка и на стратегията "От фермата до трапезата"

 

Покана за подаване на предложения за промотиране на храни в Европейския съюз и в трети страни публикува Комисията в Брюксел. Това включва биопродукти, плодове, зеленчуци и устойчиво земеделие.

Програмата за рекламиране на храни е обезпечена със 185,5 милиона евро, като със 176 милиона ще бъдат промотирани продукти, избрани от подадените предложения. Останалите средства ще се ползват за общоевропейски инициативи.

Европейската комисия ще съфинансира кампании, отговарящи на Зелената сделка и на стратегията "От фермата до трапезата", както и мерки по плана за биологично земеделие и по гражданската инициатива за прекратяване на клетъчното отглеждане в животновъдството. Така например, за да са в съзвучие със стратегията "От фермата до трапезата", визуалните кампании в рамките на ЕС трябва да отговарят на препоръките за здравословно хранене в страната, към която са насочени. Рекламите трябва също така да изтъкват високите стандарти за качество и безопасност, както и да подчертават разнообразието и традиционните аспекти на храните от Съюза. Насочените към трети страни промоционални мерки трябва да се целят в пазари с голям потенциал, например Япония, Южна Корея или Канада.

Предложения могат да подават търговски и производителски организации, както и компании, отговарящи за рекламирането на хранителни продукти. Крайният срок е 21 април тази година.

 

Абонирайте се
БЕЗПЛАТНО за AGRO.BG бюлетина,
за да получавате всеки петък
най-важната седмична информация.
За още новини
харесайте страницата ни във
FACEBOOK.